Persbericht – Xinno ''Premium Reseller'' van DocsCorp

Amsterdam – Xinno is per direct ”Premium Reseller” van DocsCorp in Nederland. De Premium Reseller status is de hoogst haalbare partnerstatus bij DocsCorp en is toegekend aan de Nederlandse IT leverancier. Tijdens LEXPO 2018 – de IT innovatieconferentie voor de advocatuur – kondigde DocsCorp aan dat Xinno de status van Premium Reseller krijgt toegewezen. Als onderdeel van het portfolio dat Xinno de Nederlandse advocatuur biedt zijn software tools aanwezig om de klanten te helpen in productiviteit, zoals compareDocs, cleanDocs en pdfDocs. ​

Samantha Jefferies, Vice President EMEA, DocsCorp: ,,DocsCorp is verheugd om met Xinno als Premium Reseller te werken. Steeds meer bedrijven zoeken een manier waarop zij efficiënte IT oplossingen kunnen bieden, waardoor werken vanaf elk apparaat, overal en altijd toegankelijk en betrouwbaar is.’’,,De samenwerking met Xinno als Nederlandse partner die dit als waarde propositie heeft, is voor ons een logische stap’’, vervolgt Jefferies. ,,Door het verbreden van de portfolio in markt leidende IT oplossingen met de software van DocsCorp, is Xinno in staat om haar klanten een volledig geïntegreerde document productie workflow te bieden, waardoor klanten slim en efficiënt werken.’’

,,De toekenning van de premium status is een bekroning op onze inzet en samenwerking met DocsCorp om productiviteit aan de advocatuur te bieden. Dit doen wij door een geïntegreerde oplossing voor een online werkplek aan te bieden. Dat in combinatie met specifiek geselecteerde software en diensten die het werkproces van de advocaat zo optimaal en efficiënt mogelijk ondersteunt’’, vertelt Michiel van Delden, directeur Xinno.

Voor meer informatie: www.docscorp.com